Mālkalnes prospekts 3, Ogre, LV-5001
Mālkalnes prospekts 3, Ogre, LV-5001

Biežāk uzdotie jautājumi

ŪDENS PATĒRIŅA SKAITĪTĀJI

  1. Kad un kādos veidos var nodot ūdens patēriņa skaitītāju rādījumus? Kur var pieteikt skaitītāju nomaiņu vai verificēšanu?
  2. Kā nodot ūdens patēriņa skaitītāju rādījumus mobilajā aplikācijā “WebNAMS App”? (VIDEO PAMĀCĪBA)
  3. Kā veidojas ūdens patēriņa starpība?
  4. Kas jāzina par ūdens patēriņa skaitītāju ar attālināto datu nolasīšanas sistēmu ierīkošanu?

CITI JAUTĀJUMI / ATBILDES

  1. Aktuālā informācija mājdzīvnieku īpašniekiem
  2. Kāda ir siltumenerģijas patēriņa skaitītāju rādījumu iesniegšanas kārtība?
  3. Kā pieteikt iekšpagalma braucamās daļas tīrīšanu no sniega?
  4. Kas jāzina par autostāvvietas labiekārtošanu un paplašināšanu pie dzīvojamās mājas?
  5. Kā pieteikt atļautās elektriskās slodzes palielināšanu dzīvoklī?
  6. Kā rīkoties elektroinstalācijas bojājumu gadījumā?
  7. Kā pievienot tvaika nosūcēju virtuvē, nenoslēdzot dabiskās ventilācijas kanālu?
  8. Kas jāzina par gaisa kondicionētāja uzstādīšanu dzīvoklī?
  9. Kādu ventilācijas sistēmu iespējams ierīkot dzīvoklī?
  10. Kā rīkoties, ja dzīvoklī ir pārāk karsti vai auksti?
  11. Kas ir karstā ūdens cirkulācija un kāpēc par to jāmaksā visiem dzīvokļu īpašniekiem?
  12. Kā samazināt izdevumus par apkuri?
  13. Kādos gadījumos jāzvana Avārijas dienestam un vai par izsaukumu ir jāmaksā?
  14. Ko nedrīkst aizskalot kanalizācijā?
  15. Kā rīkoties, ja dzīvojamā mājā konstatēti prusaki?
  16. SIA “Ogres Namsaimnieks” rēķina pozīciju skaidrojums
  17. Kādos gadījumos nepieciešams iesniegt aktuālās kadastrālās uzmērīšanas lietas kopiju?
  18. Kā deklarēt dzīvesvietu un kā izdeklarēt svešinieku?