Mālkalnes prospekts 3, Ogre, LV-5001
Mālkalnes prospekts 3, Ogre, LV-5001

SIA “Ogres Namsaimnieks” informācija par klientu apkalpošanu

SIA “Ogres Namsaimnieks” klientu apkalpošanu turpina veikt attālināti.

Klientu pieņemšana klātienē – tikai iepriekš piesakot un izvērtējot apmeklējuma nepieciešamību.


KASE (Mālkalnes prospektā 3, Ogrē) – uz laiku ir slēgta.


Apmeklējums klātienē tikai pēc iepriekšēja pieraksta:

  • apmeklējums iepriekš jāpiesaka un jāsaskaņo, zvanot uz Klientu apkalpošanas nodaļas tālruņa numuru 65049114
  • apmeklējuma laiki:
Pirmdienāsno 15:00 līdz 18:00
Ceturtdienās no 9:00 līdz 12:00

        (vai, atsevišķi vienojoties, citā laikā)

  • apmeklējuma laiks – līdz 15 minūtēm
  • apmeklējuma laikā jāievēro 2 (divu) metru distance un citi piesardzības pasākumi

Aicinām klientus izmantot attālinātās saziņas iespējas:

  • zvanot uz Klientu apkalpošanas nodaļas tālruņa numuru 65049114 vai informatīvā tālruņa numuru 65049100
  • par jautājumiem, kas saistīti ar komunālo pakalpojumu rēķiniem, zvanot uz Finanšu nodaļas tālruņa numuru 65049109
  • sazinoties ar SIA “Ogres Namsaimnieks” speciālistiem, zvanot vai rakstot uz e‑pastu. Kontaktinformācija pieejama ŠEIT
  • rakstot uz info@ogresnamsaimnieks.lv
  • izmantojot sadaļu “Saziņa” klientu portālā e.ogresnamsaimnieks.lv (vispārīgiem jautājumiem)

Iesniegumus papīra formātā, kas adresēti SIA “Ogres Namsaimnieks”, iespējams iesniegt darba laikā, ievietojot tos pasta kastītē Mālkalnes prospektā 3, Ogrē (1. stāvā).

Lūdzam sekot līdzi aktuālajai informācijai:

Avārijas dienesta tālruņa numurs: 65022261.

Liftu avārijas dienesta tālruņa numuri: 67704525, 29805846.

Related Posts

Arhīvi