Mālkalnes prospekts 3, Ogre, LV-5001
Mālkalnes prospekts 3, Ogre, LV-5001

Aicinām pieteikties klientu apkalpošanas speciālista vakancei (darbs uz noteiktu laiku)

Sabiedrība ar ierobežotu atbildību “Ogres Namsaimnieks” izsludina konkursu uz vakanto amatu “klientu apkalpošanas speciālists”, profesijas kods 4222 07

Galvenās prasības pretendentiem/-ēm:

  • vidējā izglītība;
  • labas komunikācijas un saskarsmes prasmes, spēja argumentēti izteikt savu viedokli gan rakstveidā, gan mutiski;
  • vēlama darba pieredze darbā ar klientiem un konsultāciju sniegšanā;
  • vēlama darba pieredze rakstisku atbilžu sagatavošanā, kā arī dažādu dokumentu noformēšanā;
  • ļoti labas datorprasmes;
  • labas organizatoriskās prasmes;
  • atbildības sajūta un precizitāte darba pienākumu veikšanā;
  • latviešu valodas zināšanas – atbilstošas C1 pakāpei.

Galvenie darba pienākumi:

  • pārzināt SIA “Ogres Namsaimnieks” piedāvātos pakalpojumus;
  • pieņemt apmeklētājus un sniegt nepieciešamo informāciju;
  • apkalpot ienākošos klientu zvanus un e-pastus;
  • saņemt fizisko personu iesniegumus un dokumentus, sistematizēt tos pa grupām atbilstoši lietu nomenklatūrai, reģistrēt datubāzē;
  • nosūtīt izejošo korespondenci;
  • izskatīt fizisko personu sūdzības, priekšlikumus, iesniegumus un savas kompetences ietvaros sagatavot atbildes uz tiem;
  • sagatavot un noformēt dažādus dokumentus (paziņojumus, atļaujas, dokumentu atvasinājumus, iesniegumu paraugus u. tml.);
  • pārzināt SIA “Ogres Namsaimnieks” mājaslapu un klientu portālu e.ogresnamsaimnieks.lv ;
  • piedalīties daudzdzīvokļu dzīvojamo māju dzīvokļu īpašnieku, dzīvokļu īpašnieku kopības pilnvaroto personu un kontaktpersonu sapulču par pārvaldīšanas jautājumiem organizēšanā, piedalīties sapulcēs, protokolēt sapulču norises gaitu, sniegt nepieciešamo informāciju.

Piedāvājam:

  • darbinieka amatu uz noteiktu laiku;
  • vienu veselu slodzi, normālo darba laiku;
  • iespējas papildināt savas zināšanas kursos, semināros;
  • bruto mēnešalgu no 1000.00 EUR;
  • iespēju noformēt veselības apdrošināšanas polisi pēc pārbaudes laika beigām;
  • papildatvaļinājuma dienas.

Pretendentiem/-ēm jāiesniedz šādi pieteikuma dokumenti:

  • pieteikuma vēstule;
  • dzīvesgājuma apraksts (CV);
  • izglītību apliecinošu dokumentu kopijas;
  • valsts valodas prasmes apliecība (ja nepieciešams).

Minētos dokumentus ar norādi “pieteikums klientu apkalpošanas speciālista amatam”

aicinām sūtīt elektroniski uz e-pasta adresi personals@ogresnamsaimnieks.lv līdz 2022. gada 20. novembrim (ieskaitot). Tālrunis uzziņām 65049125.

Sazināsimies ar tiem pretendentiem, kuri tiks aicināti uz darba interviju.

Informējam, ka pretendentu pieteikuma dokumentos norādītie personas dati tiks apstrādāti konkursa norises procesa nodrošināšanai un no tā izrietošo tiesību un pienākumu realizēšanai. Nosūtot pieteikumu, pretendents piekrīt savu personas datu apstrādei ar mērķi nodrošināt šī konkursa norisi.

Related Posts

Arhīvi