Klientu apkalpošanas nodaļā klienti tiek pieņemti klātienē bez iepriekšēja pieraksta.
Adrese: Mālkalnes prospekts 3, Ogrē, 2. stāvā, 30. kab.
Apmeklējums pie citiem SIA “Ogres Namsaimnieks” darbiniekiem tikai ar iepriekšēju pierakstu.
Vienotais tālruņa numurs apmeklējuma pieteikšanai: 65049114
Apmeklējumu iespējams arī pieteikt, zvanot:
- Rēķinvežiem – tālruņa numurs 65049109 (par jautājumiem, kas saistīti ar komunālo pakalpojumu rēķiniem)
- Darbiniekiem – sazinoties ar attiecīgo darbinieku un piesakot apmeklējumu (skatīt kontaktinformāciju ŠEIT)
Apmeklējuma nosacījumi:
- jāievēro 2 (divu) metru distance un jādezinficē rokas
Uz apmeklējumu nedrīkst ierasties personas:
- kurām noteikta pašizolācija
- kurām noteikta mājas karantīna vai izolācija
- kurām ir elpceļu infekcijas slimības pazīmes
Aicinām klientus izmantot attālinātās saziņas iespējas:
- Klientu apkalpošanas nodaļas tālruņa numurs 65049114
- Rēķinvežu tālruņa numurs 65049109 (par jautājumiem, kas saistīti ar komunālo pakalpojumu rēķiniem)
- SIA “Ogres Namsaimnieks” speciālistiem, zvanot vai rakstot uz e-pastu. Kontaktinformācija pieejama ŠEIT
- rakstot uz info@ogresnamsaimnieks.lv
- rakstot uz e-adresi
- izmantojot sadaļu “Saziņa” klientu portālā e.ogresnamsaimnieks.lv (vispārīgiem jautājumiem)
Iesniegumus papīra formātā, kas adresēti SIA “Ogres Namsaimnieks”, iespējams iesniegt darba laikā, ievietojot tos pasta kastītē Mālkalnes prospektā 3, Ogrē (1. stāvā).
Lūdzam sekot līdzi aktuālajai informācijai:
- mājas lapā www.ogresnamsaimnieks.lv
- “Facebook” lapā www.facebook.com/OgresNamsaimnieks
Klientu apkalpošanas nodaļas tālruņa numurs: 65049114
Avārijas dienesta tālruņa numurs: 65022261
Liftu avārijas dienesta tālruņa numuri: 67704525, 29805846