Mālkalnes prospekts 3, Ogre, LV-5001
Mālkalnes prospekts 3, Ogre, LV-5001

SIA “Ogres Namsaimnieks” elektroniskie pakalpojumi

SIA “Ogres Namsaimnieks” dzīvokļu īpašniekiem piedāvā arvien vairāk pakalpojumu elektroniski. Aicinām izmantot piedāvātās iespējas, lai saņemtu pakalpojumus ērti un droši!

Klientu portāls

Jau vairāk nekā pusotru gadu darbojas klientu portāls e.ogresnamsaimnieks.lv, kurā var reģistrēties jebkurš dzīvokļa īpašnieks. Klientu portālā iespējams:

  • Apskatīt komunālo pakalpojumu rēķinus un to apmaksas statusu;
  • Apskatīt un nodot ūdens patēriņa skaitītāju rādījumus. Papildus klientu portālā reģistrētie lietotāji katru mēnesi e-pastā saņem atgādinājumu, kad pienācis laiks nodot rādījumus;
  • Redzēt ūdens patēriņa skaitītāju verifikācijas termiņus;
  • Apskatīt savas dzīvojamās mājas lietu (dzīvojamās mājas uzturēšanas un apsaimniekošanas darbu tāmes, izdevumu pārskatus u. c.);
  • Apskatīt citus dokumentus, kas attiecas uz dzīvojamo māju (plānoto remonta darbu kontroltāmes, aptauju balsošanas protokolus u. c.);
  • Sazināties ar SIA “Ogres Namsaimnieks” sadaļā “Saziņa” (vispārīgiem jautājumiem).

Papildu informācija par to, kā reģistrēties klientu portālā, ir SIA “Ogres Namsaimnieks” mājas lapas sadaļā “Pakalpojumi – Biežāk uzdotie jautājumi”.

Mobilā lietotne

Klientu portālā reģistrētie lietotāji var izmantot arī bezmaksas mobilo lietotni “WebNAMS App” (“iOS” un “Android” platformām).

Mobilajā lietotnē iespējams:

  • Apskatīt komunālo pakalpojumu rēķinus un to apmaksas statusu;
  • Apskatīt un nodot ūdens patēriņa skaitītāju rādījumus;
  • Redzēt ūdens patēriņa skaitītāju verifikācijas termiņus.

Mobilā lietotne tiek aktīvi izstrādāta, un tai ar laiku tiks pievienotas arī citas funkcijas, kuras pieejamas klientu portālā.

E-rēķini

SIA “Ogres Namsaimnieks” klienti, kuri vienlaikus ir arī AS “Swedbank” un/vai AS “SEB banka” klienti, savā internetbankā var pieteikties e-rēķina saņemšanai. Atšķirībā no rēķina papīra vai elektroniskā formātā (PDF u. tml.), e-rēķinu klients saņem tieši savā internetbankā.

E-rēķina saņemšanai var pieteikties savā AS “Swedbank” vai AS “SEB banka” internetbankā vai attiecīgās bankas filiālē. Piesakoties šim pakalpojumam, pirmo e-rēķinu klients saņems nākamajā mēnesī.

Kāpēc izvēlēties e-rēķinu?

  • E-rēķinos visi maksājuma veikšanai nepieciešamie dati (saņēmēja rekvizīti, maksājamā naudas summa, maksājuma mērķis utt.) jau ir aizpildīti, atliek vienīgi apstiprināt maksājuma uzdevumu;
  • E-rēķinam iespējams pieslēgt automātisko apmaksu;
  • Visi saņemtie e-rēķini vienuviet – internetbankā.

Kas jāzina par SIA “Ogres Namsaimnieks” e-rēķiniem?

  • Klienti e-rēķinus saņem līdz katra mēneša 15. datumam ar apmaksas termiņu līdz mēneša beigām;
  • E-rēķinā tiek atspoguļota aprēķinātā summa par iepriekšējā mēnesī saņemtajiem apsaimniekošanas pakalpojumiem;
  • Komisijas maksa par e-rēķina apmaksu (t. sk. automātisko e-rēķina apmaksu) – saskaņā ar attiecīgās bankas cenrādi.

Related Posts

Arhīvi