Mālkalnes prospekts 3, Ogre, LV-5001
Mālkalnes prospekts 3, Ogre, LV-5001

SIA “Ogres Namsaimnieks” uz laiku pārtrauc klientu apkalpošanu klātienē

Ņemot vērā Latvijā izsludināto ārkārtējo situāciju koronavīrusa Covid‑19 izplatības dēļ, SIA “Ogres Namsaimnieks” līdz š. g. 14. aprīlim pārtrauc klientu apkalpošanu klātienē un pieņemšanu pie speciālistiem.

Šajā laikā nedarbosies arī kase Mālkalnes prospektā 3, Ogrē.

Norēķinus iespējams veikt (Par iespējām norēķināties interesēties pie pakalpojuma sniedzēja):

VAS “Latvijas Pasts” filiālēs:

  • Mālkalnes prospektā 26, Ogrē
  • Brīvības ielā 38, Ogrē
  • Bumbieru ielā 9, Ogresgalā

Visās banku filiālēs:

  • AS “Swedbank” Brīvības ielā 11, Ogrē
  • AS “SEB banka” Skolas ielā 2a, Ogrē
  • AS “Citadele banka” Rīgas ielā 23, Ogrē

“Maxima” veikalu kasēs: tuvākais veikals Vidus prospektā 1, Ogrē

Internetbankā: Maksājuma uzdevumā jānorāda rēķina numurs!

Attālinātās saziņas iespējas:

  • zvanot uz Klientu apkalpošanas nodaļas tālruņa numuru 65049114 vai informatīvā tālruņa numuru 65049100;
  • par jautājumiem, kas saistīti ar komunālo pakalpojumu rēķiniem, zvanot uz Finanšu nodaļas tālruņa numuru 65049109;
  • sazinoties ar SIA “Ogres Namsaimnieks” speciālistiem, zvanot vai rakstot uz e-pastu. Kontaktinformācija pieejama: https://www.ogresnamsaimnieks.lv/darbinieki/;
  • rakstot uz info@ogresnamsaimnieks.lv;
  • izmantojot sadaļu “Saziņa” klientu portālā e.ogresnamsaimnieks.lv (vispārīgiem jautājumiem).

SIA “Ogres Namsaimnieks” Avārijas dienesta tālruņa numurs: 65022261.

Liftu avārijas dienesta tālruņa numuri: 67704525, 29805846.

Iesniegumus papīra formātā, kas adresēti SIA “Ogres Namsaimnieks”, iespējams iesniegt, ievietojot tos pasta kastītē Mālkalnes prospektā 3, Ogrē (1. stāvā).

Lūdzam sekot līdzi aktuālajai informācijai:

Related Posts

Arhīvi