SIA “Ogres Namsaimnieks” klientus apkalpo attālināti!
Aicinām klientus izmantot attālinātās saziņas iespējas:
- zvanot uz Klientu apkalpošanas nodaļas tālruņa numuru 65049114 vai informatīvā tālruņa numuru 65049100
- zvanot uz Finanšu nodaļas tālruņa numuru 65049109 (par jautājumiem, kas saistīti ar komunālo pakalpojumu rēķiniem)
- sazinoties ar SIA “Ogres Namsaimnieks” speciālistiem, zvanot vai rakstot uz e‑pastu. Kontaktinformācija pieejama ŠEIT
- rakstot uz info@ogresnamsaimnieks.lv
- izmantojot sadaļu “Saziņa” klientu portālā e.ogresnamsaimnieks.lv (vispārīgiem jautājumiem)
Iesniegumus papīra formātā, kas adresēti SIA “Ogres Namsaimnieks”, iespējams iesniegt darba laikā, ievietojot tos pasta kastītē Mālkalnes prospektā 3, Ogrē (1. stāvā).
Apmeklējumu klātienē pēc iepriekšēja pieraksta:
- iespējams pieteikt tikai tad, ja iesnieguma vai sūdzības izskatīšanu nav iespējams nodrošināt rakstveidā vai attālināti (tai skaitā izmantojot videokonferenci) un iesnieguma izskatīšana ir saistīta ar nozīmīgu personas tiesību aizskārumu un objektīvu steidzamību
- jāpiesaka un jāsaskaņo, zvanot uz Klientu apkalpošanas nodaļas tālruņa numuru 65049114
Apmeklējuma laikā obligāti:
- jāievēro 2 (divu) metru distance
- jāizmanto sejas maska
- jādezinficē rokas
Uz apmeklējumu nedrīkst ierasties personas:
- kurām noteikta pašizolācija
- kurām noteikta mājas karantīna vai izolācija
- kurām ir elpceļu infekcijas slimības pazīmes
Lūdzam sekot līdzi aktuālajai informācijai:
- mājas lapā
- “Facebook” lapā
Klientu apkalpošanas nodaļas tālruņa numurs: 65049114
Avārijas dienesta tālruņa numurs: 65022261
Liftu avārijas dienesta tālruņa numuri: 67704525, 29805846